Konference o budoucnosti média, které má
zásadní význam pro zadavatele reklamy a hlavně diváky.


25. 10. 2018 - Národní technická knihovna, Praha


Hot newsVezměte s sebou na konferenci kolegy a získejte zvýhodněné skupinové vstupné!

CO JE Primetime for… Future of TV?
Konference o budoucnosti klíčového média.
ZAPOJTE SE!
Chci se zapojit jako Řečník Partner Účastník
REGISTRACE
Vezměte s sebou na konferenci kolegy a získejte zvýhodněné skupinové vstupné!

JAK BUDOUCNOST TELEVIZE VIDÍ JEJÍ DIVÁCI A ZADAVATELÉ REKLAMY?

11.10.2018

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i...

Zobrazit článek

Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

21.9.2018

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout...

Zobrazit článek

Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

10.9.2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o...

Zobrazit článek

Atmosféra konferencí Primetime for…

#futureoftv

Konferenci přináší

Ve spolupráci s ATO

Máte zájem spojit svou značku s konferencí Primetime for… Future of TV?