Konference o budoucnosti média, které má zásadní význam pro zadavatele reklamy a hlavně diváky.


25. 10. 2018 - Národní technická knihovna, Praha


Hot newsVyužijte výhodnější možnost registrace se slevou 2 000 Kč pro Early Birds!

CO JE Primetime for… Future of TV?
Konference o budoucnosti klíčového média.
ZAPOJTE SE!
Chci se zapojit jako Řečník Partner Účastník
VÝHODNĚJŠÍ REGISTRACE
Využijte výhodnější možnost registrace EARLY BIRD se slevou 2 000 Kč!

Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

10.9.2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o...

Zobrazit článek

Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

13.8.2018

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha...

Zobrazit článek

Communication Summit 2018 představil smysluplné značky a smazal rozdíly mezi marketingem a PR

4.6.2018

Může trojúhelník „značka, dobro a byznys“ opravdu fungovat? Nebo je to jen póza? O tom, jak úspěšně komunikovat, aby brand kromě společenského...

Zobrazit článek

Atmosféra konferencí Primetime for…

#futureoftv

Konferenci přináší

Ve spolupráci s ATO

Máte zájem spojit svou značku s konferencí Primetime for… Future of TV?