Konference o budoucnosti média, které má
zásadní význam pro zadavatele reklamy a hlavně diváky.


25. 10. 2018 - Národní technická knihovna, Praha


Hot newsDěkujeme Vám za účast na konferenci Future of TV 2018 a těšíme se na další společná setkání!

Prezentace řečníků
Připomeňte si klíčové myšlenky řečníků v jejich prezentacích.
Fotky
Prohlédněte si, kdo se konference zúčastnil a jaká panovala atmosféra.
Odpovědi řečníků na dotazy
Odpovědi na otázky položené řečníkům prostřednictvím Sli.do.

Communication Summit zveřejnil téma

27.2.2020

Mluvme jako lidi! To je dnes klíčový úkol pro všechny, kdo se zabývají komunikací. Jak se zbavit často umělé řeči firem a úřadů? Jak lépe poznat...

Zobrazit článek

Portfolio Blue Events pro rok 2020: nové projekty i pravidelná oborová setkání

8.10.2019

Konference se zaměří na nejrůznější obory jako je marketing, sales, finance, PR, HR, IT či odvětví maloobchodu.

Zobrazit článek

Úspěch firmy vede přes big data, ale začít musí u změny myšlení

30.9.2019

Hromadit a ukládat všechno, co se dá, nebo čistit a aktivně přetavit v potřebné algoritmy? Spoléhat na transakce a CRM s lepšími funkcemi, nebo...

Zobrazit článek

Atmosféra konferencí Primetime for…

#futureoftv

Konferenci přináší

Ve spolupráci s ATO